|

Bola Sepak Zon Kg Gajah - SK Sungai Galah mengamuk sakan!

Pagi tadi berlangsungnya perlawanan Bola Sepak peringkat zon PKG Kg Gajah di Padang SK Dato Sagor. Perlawanan pada hari ini melibatkan perlawanan peringkat kumpulan dan separuh akhir. Perlawanan akhir hanya akan diadakan pada hari Rabu, di padang yang sama pada pukul 3 petang.
Hanya lima pasukan yang terlibat untuk perlawanan kali ini setelah beberapa sekolah menarik diri di saat akhir. Antara sekolah-sekolah tersebut adalah SK Dato Sagor dan SK Raja Chulan (Kumpulan A) dan SK Sungai Galah, SK Chenderong Kelubi dan SK Sri Changkat (Kumpulan B).
SK Sungai Galah telah bermain dengan cemerlang pada peringkat kumpulan dan separuh akhir hari ini. Berikut adalah keputusan penuh perlawanan yang melibatkan SK Sungai Galah.

Peringkat Kumpulan
SK Sungai Galah lawan SK Sri Changkat : 8-0
SK Sungai Galah lawan SK Chederong Kelubi : 4-0

Peringkat Separuh Akhir
SK Sungai Galah lawan SK Raja Chulan : 9-0

SK Sungai Galah akan bertemu musuh tradisi mereka, SK Dato Sagor pada perlawanan akhir yang dijangka pada hari Rabu ini setelah SK Dato Sagor mengalahkan SK Chenderong Kelubi pada separuh akhir dengan jaringan 2-0.

Untuk melihat foto-foto sepanjang perlawanan diperingkat kumpulan, anda boleh layari Facebook Page SK Sungai Galah!


Share/Bookmark
Posted by Cikgu Makmal on 12:15 AM. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Bola Sepak Zon Kg Gajah - SK Sungai Galah mengamuk sakan!"

Leave a reply

Recently Added

Blog Archive

Labels