|

Hari Kecemerlangan Akdemik dan Graduasi Pra Sekolah 2011 SKSG

10 Nov, Khamis - Semalam, bertempat di Dewan SK Sungai Galah, telah berlangsungnya Haru Anugerah Kecemerlangan Akademik dan Graduasi Prasekolah 2011 dengan gilang gemilangnya. Majlis ini telah dirasmikan oleh Dr Faizal bin Datuk Haji Tajuddin, Pengerusi Biro Pengajian Tinggi.

Aturcara majlis dimulakan dengan pendaftaran ibu bapa pada pukul 9 pagi dan kemudiannya majlis perasmian berlangsung pada pukul 10 pagi.
Majlis kemudiannya diteruskan dengan acara penyampaian sijil untuk pelajar-pelajar Prasekolah bersempena Hari Graduasi mereka.

Apabila tamat penyampaian sijil-sijil tersebut, penyampaian hadiah-hadiah penghargaan kepada murid-murid cemerlang pada Peperiksaan Akhir Tahun pula menyusul.Majlis juga diselitkan dengan persembahan terakhir iaitu persembahan nasyid dari murid-murid.
 Acara kemuncak majlis adalah penganugerahan Tokoh Akademik Sekolah dan juga Tokoh Ko Kurikulum Sekolah. Tokoh Akademik Sekolah pada tahun ini telah menobatkah Adik Nur Aisyah Ilni sebagai pemenangnya manakalah Tokoh Ko Kurikulum pula jatuh kepada Adik Mohd Hakim Salleh.
Majlis ditamatkan dengan sedikit pemberian cenderamata kepada perasmi hari ini, Dr. Faizal sebagai tanda penghargaan daripada sekolah.


Share/Bookmark
Posted by Cikgu Makmal on 1:03 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response

0 comments for "Hari Kecemerlangan Akdemik dan Graduasi Pra Sekolah 2011 SKSG"

Leave a reply

Recently Added

Blog Archive

Labels